generated by sloganizer.net

2007-07-03

Tisdagstrippel (F03S08)

Spel:
AIK - Trelleborg, 1
Halmstad - Elfsborg,2
Örgryte - Sirius, 1
Insats: 75 SEK
Odds: 6.06 (1.55 * 2.30 * 1.70) respektive @ Betway
Möjlig vinst: 454.54 SEK
Analys: Läget i Femhundring 03 är prekärt, varför jag nu måste ta lite större chansningar. Denna trippel är långt ifrån säker, dock är den rimlig, varför jag finner det att vara en välavvägd chansning som det är värt att satsa 75 SEK på. Matcherna då? AIK har svikit mig flera gånger men hemma mot Trelleborg och med de nya argentinska anfallarna Lucas Valdemarin och Mauro Ivan Obolo och i laget räknar jag med att det lossnar. Vidare förutspår jag att Elfsborg befäster sitt grepp om serien med en bortavinst mot Halmstad. Nyvakne James Keene avgör? Slutligen tror jag på Örgryte hemma mot Sirius. Studenterna från Uppsala har slutat överprestera och i Göteborg mot exallsvenska ÖIS har de inget att hämta.

Inga kommentarer: