generated by sloganizer.net

2007-05-02

Repris på finalen i Istanbul (F02S02)

Spel: Milan - Manchester United, Milan att kvalificera sig
Insats: 50 SEK
Odds: 2.20 @ Sportingbet
Möjlig vinst: 110 SEK
Analys: Första matchen vanns som bekant av Man Utd med 3-2 på Old Trafford. Det var en sprudlande propagandaföreställning för sporten fotboll som är ovanlig att se så här lång in i en turnering. Milan lyckades alltså att göra två mål borta, något jag tror innebär att de tar sig vidare till finalen i Aten - som i sådana fall blir en repris på dramat i Istanbul där Liverpool återhämtade sig från underläge 0-3 och sedemera vann på straffar. Man Utd har fortsatta problem med backlinjen, Vidic och Ferdinand fortsatt osäkra, Neville borta och Evra avstängd. Detta tror jag blir avgörande. Observera dock den lägre insatsen, jag är inte lika säker på min sak som jag var igår - kvällen kan visa sig bli magisk för Man Utd - men en femtiolapp har jag råd med tack vare den fina starten.

Inga kommentarer: