generated by sloganizer.net

2007-05-01

Dags för Femhundring 02

Första maj är inte bara demonstrationståg och röda fanor, åtminstone i år. Efter föregående månads kassa resultat för Femhundring 01 har det nu blivit dags för Femhundring 02.

Inte heller denna månad kommer jag att shoppa runt efter bästa odds i enskilda matcher, jag kommer istället att koncentrera mig på lirandet och har därför valt en bookie som kommer att få samtliga vad. Bookmaker för Femhundring01 var Bet24, denna månad blir det istället Sportingbet som får samma ära.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fick för mig att du valde Bet24 av något principiellt skäl, men nu byter du sonika till Sportingbet. *confused* Varför inte välja det bolag med bäst odds, det kan ju bara förbättra dina resultat.

Tippar-Sven sa...

Tid är pengar och min tid är tyvärr knapp. Om jag inte haft ett tidskrävande jobb "vid sidan av" tippandet så hade jag helt klart bettat där jag fått bästa odds för varje givet spel. Nu hinner jag helt enkelt inte med all admin detta innebär vad gäller att öppna konton, osv så jag har bestämt mig för att byta varje månad. Att det blev just Sportingbet är en slump.