generated by sloganizer.net

2007-04-04

Aaaaarrrrggghhhhh!


Kunde inte Milan ha vunnit åtminstone? Det smärtar mig att se att denna allra första Femhundring nu ligger på minus. Dessutom skall jag upp riktigt, riktigt tidigt imorgon bitti och åka norrut i jobbet, ett faktum jag inte är helt nöjd med just nu. Mina planer att sadla om till heltidsspelare och livsnjutare har alltså fått sig en allvarlig törn i och med PSV:s oförmåga att hålla tätt och Bayerns sena kvittering. Bittert värre, men det finns en sak som skänker mig lite tröst en stund som denna: Det kommer alltid en till match. Och en till. Och en till. Så länge banken inte är nere på noll så lever liket! Och imorgon är det ju Champions League igen. Med det missflyt jag hade idag så måste jag väl nästan vara lyckosam imorgon... Eller?

Banken just nu ser ut enligt följande:

Ursprunglig bank: 500 SEK
Nuvarande bank: 406.20 SEK
Resultat: -93.80 SEK (-18.76%)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Synd, men nu ska du få ta del av mina tips bara för att gå plus igen:
nya tag ikväll.
Mina tips går: che-val 1-1 och 1-0
rom-man 0-0 och 0-1

bara o luta sig tillbaka o njuta nu.

/T

Tippar-Sven sa...

Hej anonym! Borde ha tagit rygg på dig i den första matchen, satt ju fint!