generated by sloganizer.net

2007-04-09

Summering av påsken

God mat och mycket påskdricka, men tyvärr lite mindre än beräknat i vinster av de spel jag lade in häromsistens. Exklusive det ännu levande vadet på 10 SEK på Superettans första omgång, F01S18, så är läget i Femhundring numero uno följande:

Ursprunglig bank: 500 SEK
Nuvarande bank: 448.70 SEK
Resultat: -51.30 SEK (-10.26%)

Fortfarande på minus, en inte helt trevlig situation för en självutnämnd tipsexpert. Så, istället för att slösa tid på att skriva detta skall jag nu raskt summera spelen som avgjorts nedan och sedan logga in på Bet24 och leta upp något intressant att tippa på.

Premiärdubbeln satt ju nästan. All heder till Brommapojkarna, men hade jag varit djurgårdare så hade jag inte varit helt nöjd med en förlust mot lillebror i premiären. Ett kryss hade varit bättre för mig, då Trelleborg och Blåvitt kryssade planenligt.

Av chansfemlingens matcher satt faktiskt bara två stycken, så där var jag aldrig nära. Inget att säga om.

Det som räddade mig denna påskhelg var krysset på Elfsborg - Malmö. Jag hade hängt upp två spel på den matchen, varav krysset satt till fina 3.35. Vad gäller målskyttar var jag fel ute. Synd att jag inte tippade resultat denna gång bara... Jag hade faktiskt skrivit att det skulle bli 1-1 i bloggen vilket signaturen Tomas påpekade.

Det sista spelet på Superettans första omgång lever ännu, så i ovanstående balans- och resultaträkning för Femhundringen kan man lägga in ytterligare 10 SEK för formens skull om man är lagd åt det hållet.

Inga kommentarer: