generated by sloganizer.net

2007-04-03

Nya friska tag med Champions League

Icke nedslagen av hockeytorsken igår kommer här kvällens spel på Champions League. Ber om ursäkt för kort varsel, men i dessa internetdagar behöver man ju faktiskt inte många sekunder på sig för att lägga ett spel.

Milan - Bayern München (F01S11)
Spel: 1
Insats: 100 SEK
Odds: 1.95 @ Bet24
Möjlig vinst: 195 SEK
Analys: Milan är sedan länge avhängda i Serie A, vilket gör att de kan satsa allt på Champions League. Man är mycket rutinerade i dessa sammanhang och det känns som om tyskt motstånd passar dem. Galne Kahn är ur balans för närvarande och Bayern blandar och ger i Bundesliga. Förväntar mig en stabil seger med 1-0 eller 2-0.

Milan - Bayern München (F01S12)
Spel: 1-0, 2-0
Insats: 2 x 20 SEK
Odds: 5.50 respektive 8.50 @ Bet24
Möjlig vinst: 110 respektive 170 SEK
Analys: Som sagt, Milan vinner med 1-0 eller 2-0....

PSV Eindhoven - Liverpool (F01S13)
Spel: X
Insats: 30 SEK
Odds: 3.05 @ Bet24
Möjlig vinst: 91.50 SEK
Analys: Liverpool är ett dokumenterat skickligt CL-lag som ofta spelar oerhört taktiskt korrekt beroende på motstånd under skicklige Rafa Benitez. Tror att han vill ta det säkra före det osäkra borta mot holländarna för att sedan avgöra hemma på Anfield Road. Kryss.

PSV Eindhoven - Liverpool (F01S14)
Spel: 0-0, 1-1
Insats: 2 x 25 SEK
Odds: 6.75 respektive 5.50 @ Bet24
Möjlig vinst: 168.75 respektive 137.50 SEK
Analys: Jag tror som sagt på oavgjort och det känns inte som en målrik match, varför 0-0 samt 1-1 blir mina drag här.

Nu är det bara att bänka sig med en back läsk i TV-soffan och invänta de ljuva slantarna!

4 kommentarer:

Anonym sa...

tyvär..

Anonym sa...

Lider med dig Sven. Personligen håller jag mig borta från att betta på CL, är alldeles för många saker att ta hänsyn till och oftast alldeles för jämnbra lag.

Håll huvudet högt!

Anonym sa...

håller med föregående inlägg,
angående kvällens matcher föstår jag bara inte varför du valde kryss i holland. Eindhoven har ju varit skitdåliga senaste matcherna och liverpool har bara blivit bättre o bättre.
själv tippade jag 0-1 till liverpool och 1-1 i milan,, gick lika dåligt tyvärr.
/T

Tippar-Sven sa...

Dan: Tack för dina sympatier, riktigt tunga smällar idag, kändes klockrent i halvtid... men, men... det är bara att ta nya tag som sagt!

Anonym 3 april 2007 kl 22:43: Jag blev imponerad av Pool idag faktiskt, PSV hade ingen chans. Jag trodde lite på att PSV skulle kunna bjuda på bättre motstånd och tänkte då framförallt på hur de tog hand om Arsenal. Men som sagt... de vek ned sig duktigt och kan ju lika gärna lämna WO i returen.