generated by sloganizer.net

2007-04-02

HV71 - Modo (F01S10)

Inte mycket matcher ikväll, men jag kan ej motstå frestelsen att blanda mig i dramatiken i hockeyslutspelet.

Detta spel: HV71 - Modo, 1
Insats: 50 SEK
Odds: 2.10 @ Bet24
Möjlig vinst: 105 SEK

Analys: Den sjunde och avgörande matchen spelas i Jönköping och jag tror att HV drar det längsta strået i kraft av framförallt sin hemmastyrka. Det kommer säkert att bli jämt, vilket gör att jag tycker att en insats på 50 SEK räcker här med tanke på odds och risk.

Imorgon är det Champions League igen, inte helt omöjligt att det blir mer spel då, har ett par idéer jag går och funderar på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ett tips: tippa inte hockey (ta det tipset inte personligt utan det är svårt att tippa hockey rent generellt).
/T

Tippar-Sven sa...

anonym: You have my word! Nu håller jag fingrarna borta från finalen!