generated by sloganizer.net

2007-04-20

Nu tömmer vi banken (F01S29)

Do or die - semper fi!

Spel: AZ Alkmaar - Heerenveen, 2
Insats: 38.70 SEK
Odds: 7.25 @ Bet24
Möjlig vinst: 280.58 SEK
Analys: Kunde inte motstå frestelsen att tömma banken på de sista pengarna när jag fick se oddset på Heerenveen. Visst, de möter topplaget AZ Alkmaar borta - men - Heerenveen har den fantastiske Afonso i laget som är på ett sprudlande spelhumör och formligen vräker in baljor. Han är upp i 29 stycken nu och vill säkert inte missa chansen att visa upp sig för uppköparna från de riktigt stora klubbarna ytterligare en gång denna säsong. Så, om inte denna eller det andra pågende spelet sitter är det slut för denna månad. Nu skall jag ta mig ett glas vin ("jobbar" hemma idag...) och glädja mig åt att det är helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, här har det gått neråt sedan mitt senaste besök.

Får hoppas att femhundringens sista spel sitter lika säkert som Djurgården krossar Helsingborg imorgon.