generated by sloganizer.net

2007-04-18

Starkt motlut


Oflytet fortsätter. Samtliga spel sprack och jag tänker inte ödsla tid på att analysera vad som gick fel. I detta läge är det viktigt att se framåt. Den allra första Femhundringen lever bara april månad ut, sen börjar vi på en ny kula. Det vore tråkigt att inleda med en förlust.

Därför kommer resterande del av månadens spel gå i metodikens tecken. Med ett visst mått av självrannsakan kan jag konstatera att det kanske varit lite väl mycket chansningar i fel lägen. Chansningarna bör istället komma som grädde på moset då det går bra. Det är när självförtroende är på topp som man sätter chansningarna och har den där känslan av vad som skall hända i matcherna. Ni som följt med här ett tag minns när jag var inne i en flytperiod alldeles i början och bland annat satte dit resultatet på Israel-England. Missflytet tog sin början när Sverige torskade mot Nordirland. Men, men - nu är det som det är och läget i Femhundringens sinande skattkista är följande:

Ursprunglig bank: 500 SEK
Nuvarande bank: 168.70 SEK
Resultat: -331.30 SEK (-66.26%)

Ny friska tag tages inom kort - nu skall jag in på Bet24 och kolla vad som bjuds!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du började bra, sen förlorade du din tålamod. Kom ihåg att dom som har blivit rika på att tippa har haft tålamod.
Sen spelade du efter dina känslor. Du gjorde som en amatör oftast gör, att "köpa spänning" , ;) kan va kul men inget o bli rik på :) .
Man lär av misstag.
Lycka till förresten.
/T

Tippar-Sven sa...

T, så talar en vis man! Du har helt rätt. Jag får skylla på att detta är första gången jag publicerar mina tankar och idéer kring spel så att andra kan läsa.... :-)

Nu skall jag göra en sista deperat satsning för att rätta Femhundring 01. Oavsett hur det går börjar jag planenligt på en ny Femhundring 1 maj.

Tack för din kommentar!