generated by sloganizer.net

2007-03-29

Apati


Ja, vad kan man säga en dag som denna...? Det som ända sedan i måndags varit en för jävlig vecka, if you pardon my french, fortsatte ända ned i ångestens avgrund i och med gårdagens match. Hur är det möjligt för ett lag som Sverige att förlora mot Nordirland när man fått så många varningar om deras kamplusta och om David Healys talanger som gunslinger och sharpshooter???

Jag vill be om ursäkt för detta spel och lovar på heder och samvete att hålla mig borta från matcher där jag har någon känslomässig preferens för vilket lag som jag vill skall vinna.

Denna stortorsk tog en grabbnäve guldpengar ur den alldeles nyss så lovande banken. Läget är nu följande:

Ursprunglig bank: 500 SEK
Nuvarande bank: 636.20 SEK
Resultat: +136.20 SEK (+27.24%)

Nu måste jag tyvärr jobba lite, men lovar mer frekventa uppdateringar så snart jag skakat av mig den skit jag lyckats locka till mig på kontoret. Måste ju ha tid att kolla matcher!

Om någon vill bli notifierad vid uppdateringar och inte pallar att hålla på med RSS och grejor, skicka ett mail till tipparsven(a)gmail.com.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi var nog många svenskar som spelade med hjärtat i den här matchen. Bara att ta nya tag!

Tippar-Sven sa...

Tack för ditt stöd Dan! Jag kommer som sagt att hålla mig långt borta från Sveriges matcher i fortsättningen pga att det verkar som att jag har problem att hålla mig objektiv. Bättre att kunna sitta "lugn" och heja framför TV:n!