generated by sloganizer.net

2007-03-19

Inför kvällens matcher i Femhundringen


Läget ser relativt gynnsamt ut inför mina matcher ikväll. Det gäller alltså Femhundring 01:s andra spel.

Man Utd är utan gubbar som Gary Neville, Mikael Silvestre, Louis Saha, Edwin van der Sar och Ole Gunnar Solskjaer men det gör å andra sidan att såväl Rooney som Ronaldo väntas starta matchen. Med dessa båda herrar på plan är jag inte orolig.

Jag tror att hemmalagets startelva för kvällen kommer att se ut enligt nedan:

Kuszczak
--------------
Brown
Ferdinand
Vidic
Evra
--------------
Ronaldo
Carrick
O'Shea
Park
--------------
Smith
Rooney


Boro, de stackarna, ställde över bland annat Viduka i ligan senast för att spara laget inför denna match. Detta gillades ej av Sir Alex Ferguson, som enligt denna artikel tyckte att det var osportsligt mot lagen i botten som missgynnades av Boros förlust mot Man City. Å andra sidan roterar ju de flesta lag rätt så friskt numera, inklusive Man Utd, så jag tror mest det rör sig om en psykning av Sir Alex riktad mot Boro och Gareth Southgate inför kvällens drabbning.

När det gäller Juventus match så är jag så säker på en vinst för dem att jag knappt orkar skriva något. Visst, Triestina har ryckt upp sig efter tränarbytet när Franco Varrella kom in, men att de skulle ha något att hämta borta mot Juventus är ändå magstarkt att tro. Säker etta, mina vänner.

Stay to tuned to keep winning!

Inga kommentarer: