generated by sloganizer.net

2007-03-18

Dubbel med Juve och Man Utd (F01S02)

Ursprunglig bank: 500 SEK
Nuvarande bank: 566 SEK
Resultat: +66 SEK

Detta spel:
Juventus - Triestina, 1
Manchester United - Middlesbrough, 1
Insats: 80 SEK
Odds: 1.55 (1.15 * 1.35)
Möjlig vinst: 124.20 SEK

Analys: Har nu gått igenom söndagens matcher, men hittar egentligen inget av värde för Femhundringen. Hade vissa tankar på Real Madrid i kvällens match, men jag tyckte att oddset var väl lågt med tanke på Los Galacticos oförutsägbarhet denna säsong samt Tarragonas skrällvinst mot Sevilla i förra omgången.

Hoppar därför fler spel på söndagen. Kom ihåg det gott folk, en framgångsrik spelare måste inse när det är dags att stå över.

Måndagskvällen bjuder istället på i mitt tycke på två säkra matcher:

Juventus - Triestina och Manchester United - Middlesbrough. Juvematchen är ett vanligt Serie-B gig som Juve skall vinna på ren rutin. De har vunnit alla utom en match hemma denna säsong och säkrare än så här blir det ej.

Man Utd:s match är också den en säker etta. Boro underpresterar i vanlig ordning medan United flyger fram denna säsong anförda av den fantastiske Cristiano Ronaldo. Sir Alex kommer dock säkerligen att mönstra lite spelare som normalt sett ej är ordinarie i Premiership, men det spelar ingen roll. Har United kommit så här långt i cupen vill de till final. Boro kommer ej att kunna stoppa dem.

Jag har valt att begränsa insatsen till 80 SEK på denna dubbel. Vi tar det lite lugnt i början helt enkelt. Man bör ej heller överdriva styrkan i enskilda bet, ta det som en grundregel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer helt klart att följa din framfart och säkerligen rygga en del spel!

Tippar-Sven sa...

Hej Tomas! Kul att höra!

Jag skall göra mitt yttersta för att fortsätta plocka fram vinnare!

Mvh Tippar-Sven