generated by sloganizer.net

2007-03-18

Introduktion

Då var man igång då. Mitt namn är Tippar-Sven och som mitt namn antyder är jag en mästerlig tippare. Jag vill inleda med att gratulera Dig som läsare till att ha hittat hit, det kan visa sig vara ett av dina mest finansiellt lukrativa musklick någonsin:

På denna blog kommer jag nämligen att regelbundet publicera spel- och tipsförslag som ni läsare kan ta rygg på. Detta kommer inledningsvis att ske helt gratis. Om ni gillar att spela och vinna pengar råder jag er därför att lägga upp denna sida som ett bokmärke och/eller lägga till sidan i er RSS-läsare.

Förutsättningarna är enkla: Varje månad startar jag en s.k. Femhundring, vilket innebär att jag startar med 500 SEK hos en lämplig bookmaker, t.ex. Ladbrokes, Unibet eller Expekt. Under en månad kommer jag sedan att spela med denna budget och publicera framfarten här. Målet är största möjliga avkastning med "acceptabel" risk. Med acceptabel risk menar jag i detta fall att jag kommer att undvika vansinnesspel och chansningar, men ändå inte dra mig för att lira ett kryss om jag skulle bedöma att oddset i förhållande till risken är godtagbar.

Om jag har tid över kommer jag också att publicera andra tankar och idéer kring spel.

Nog om detta, låt oss komma igång och tjäna pengar!

Inga kommentarer: