generated by sloganizer.net

2007-03-20

Dåligt utbud av matcher inför kvalfylld helg


Jag satt länge och väl försjunken vid mitt skrivbord denna förmiddag och studerade statistik, tidningsartiklar och mina egna gamla anteckningar på jakt efter en spelidé värdig Femhundringen. Tyvärr misslyckades jag. Det är hyfsat dåligt med matcher denna vecka och SM-slutspelet i hockey känns på tok för ovisst. Mitt mål med Femhundringen är ju att sätta 100% av gaddarna och då håller det inte att skjuta från höften för mycket. Eventuellt kan det bli hockey senare i matchserierna om jag kan se några tydliga tendenser och de inte tar ner oddsen alltför mycket. Hockey är kul att titta på svårare att tjäna pengar på, chansmomentet är större än i fotboll enligt mig. I brist på bättre konfekt väljer jag istället att bjussa på ett rent fantastiskt fotbollsmål som är från denna säsongs Champions League. Det är en av brassarna i Shaktar Donetsk, Matuzalem, som gör en Higuitaskorpion eller vad vi nu skall kalla det för. Check it out here. Kommentatorn är ganska kul han också.

Inga kommentarer: