generated by sloganizer.net

2007-03-20

Ny vinst!

Gårdagskvällens dubbel med vinster för Man Utd och Juventus satt som en smäck. Läget sedan start av Femhundring 01 är följande:

Ursprunglig bank: 500 SEK
Nuvarande bank: 610.20 SEK
Resultat: +110.20 SEK (+22.04%)

Man Utd's vinst satt en bit in, det krävdes en straff för att dödläget skulle brytas. Juventus krossade dock sitt motstånd med 5-1, även om gästerna chockerade med ett tidigt ledningsmål.

För er som knappt kan vänta på nästa spelförslag från Tippar-Sven och därmed mer pengar har jag goda nyheter. Jag har precis ramlat in på kontoret, hällt upp en kaffe och tänker nu ägna en timme åt att leta efter nästa spelidé.

Stay tuned to keep winning!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Fina tips. En fråga: Väljer du själv vilka företag som det göra reklam för här eller är det nåt som blogger bestämmer?

Mvh

en inte så kunnig Karro

Tippar-Sven sa...

Tack Anonymous!

Japp, det har jag valt helt själv... Man vill ju ha saker här som kan tänkas vara intressanta för målgruppen. Observera att jag även gjort detta med relativt dassiga IT-kunskaper. Gotta love the admin interface here.

Mvh Tippar-Sven

Anonym sa...

Bra tips, kul sida.

Anonym sa...

Hur lång tid tog det för nån med "dassiga kunskaper" att få till en så här pass snygg sida? :)

Mvh
Karro

Tippar-Sven sa...

Hej igen Karro,

Det tog faktiskt inte mer än ett par, tre timmar. Skapa ett konto här och börja mecka. Jag kan inte programmera alls, det svåraste jag gjort på denna sidan var att klistra in lite programkod för annonserna i ett fönster - och Voila! så var allt snyggt och fint på plats.

Good luck!

Mvh Tippar-Sven aka IT-Gurun

Tippar-Sven sa...

Vänsterdojjan, tack för dina vänliga ord. Må du bli rik!